Tuesday 11 December 2012

MR.R

Hello korang semua yang kaw kaw gojes nyer dan

Assalamualaikum


Korang korang semua pernah admire tak pada seseorang . Yeahh , aku pernah even sekarang pon aku admire dia bagai nak mampus . Well, korang pernah tak baca novel Kampung Girl . Cerita dalam novel tuh macam kena jer dengan aku tau. Dan 100% aku teramat suka membacanya .

MR.R ialah seorang lelaki yang aku kenal sejak aku belajar mengaji , means sejak aku kecil lagi . Kami satu sekolah . MR.R merupakan senior aku dan always protect aku kalau ada sesapa yang tegar nak buli aku sebab waktu kecik dulu aku agak manja dan cengeng. Aku selalu mention pasal MR.R dekat ex2 aku . MR.R kira first love aku jugak lah.

Well, the first time jugak lah bagi aku nak announce yang aku suka MR.R . Dulu aku loving dengan mana mana guy aku tak dalah sampai mention habis . Tapi dengan MR.R aku selalu admire dia . Kalau tak percaya, tengok lah twitter aku . semua nama MR.R.

Tapi aku tak pernah contact dengan dia, aku segan , aku malu lah . Tak tahu dia masih sayang kat aku or tak . Tapi raya baru ni MR.R dan famili datang beraya kat rumah aku . Alangkah indahnya kalau famili MR.R datang merisik aku . Konpem aku setuju punya lah .So, MR.R andai anda terbaca post ini marilah merisik saya dengan kadar segera .

Famili aku dengan famili MR.R kira macam kawan baik lah . Aku kalau diberi peluang nak membahagiakan kedua ibu bapa aku . Since aku dah pernah memalukan famili aku dengan peragai aku yang kebudak budakan . Yelah, siapa akan setuju kan kalau kita akan dikahwinkan dengan seseorang bukan pilihan hati kita. Dat y aku tolak jer . Lagipun aku sayangkan MR.S sebagai seorang abang sahaja .

Kawan baik aku pernah tanya asal aku suka sangat dengan MR.R . Yelah, aku tak pernah on call dengan MR.R . Macam aku yang terhegeh hegeh dengan MR.R sedangkan ada ramai guy dekat luar . Jawapam aku: Ekceli, sampai saat ini aku masih tak dapat lupakan MR.H . Aku berusaha untuk lupakan dia , tapi aku selalu teringat kat dia . Sebab tuh aku tak dapat terima mana mana lelaki . Oleh itu, aku yang kena mencari cari lelaki yang susah didekati macam MR.R . Aku hanya mampu rindu dia tapi aku tak mampu nak cakap depan depan dengan dia . Secara otomatik aku akan pengsan .

Aku suka MR.R sebab dia:

# Lelaki yang mahal , dia bukan jenis yang terhegeh dengan mana mana pompuan kecuali pompuan yang terhegeh dekat dia macam aku.
# Memiliki ego yang tinggi .
# Tinggi dari aku , aroung 160 something, even dia tak setinggi Choi MinHo 187cm
# Dia suka sport macam aku . Dia terer main bola sepak macam aku terer main netball. Kah kah
# Famili dia and famili aku kawan baik . So, baik punya planning lah
# Bersama dia boleh membuatkan aku tersenyum and famili kami happy ever ending.
# Dia insan pertama yang ajar aku rindu . Since umur 11 tahun
# MR.R selalu protect aku.
# MR.R propose aku jadi wife dia no.4.
# ...............................


Drama:

(Atas motor , aku 11 tahun. MR.R 12 tahun)

MR.R : weyh, nanti besar mu kawin lah dengan aku . Jadi bini nombor empat
Aku    : mende gop , tak kuasa aku nak kawen dengan mu . Tapi asal aku kena jadi bini nombor      empat mu .
MR.R : sebab ikut sunnah Nabi, kawen 4 . tapi kalau kawen satu, akan ada dua dan akan ada tiga . Tapi kalau dah empat dah tak boleh tambah dah . So, jadilah yang terakhir untuk aku . Jadi bini nombor empat aku . Tak ada satu dua tiga tapi terus empat .






No comments:

Post a Comment