Wednesday 17 April 2013

Shaklee: Jom kurus dengan Slimming Set Shaklee

Assalamualaikumdan salam 1 Malaysia u ollsss :)
 
 
Bersempena hari kedua update belog dalam tahun 2013,gua bawakan entri ini untuk U OLLSSSS SEMUA YANG VERY2 SERIUS NAK BERDIET DENGAN PRODUK SHAKLEE! 
 
Saya tak janjikan words "TANPA PERLU BERLAPAR" or "TURUN 20KG DALAM MASA SEBULAN"
Tapi apa yang dapat saya janjikan adalah..jika anda
 
  •   disiplin makan produk-produk ni,
  •  kawal pemakanan anda,
  •  willing to do exercise setiap hari dalam setengah jam (apa jua walaupun lompat2 pakai getah skipping :)
  •  Ikut dengan disiplin apa yang saya nasihatkan
  •   Insyaallah..kejayaan turun berat badan MENJADI MILIK ANDA!!
 
 
Di bawah ni saya bawa satu testimoni benar dari pengguna Shaklee yang dah dapat turunkan berat badan dengan rangkaian SET SLIMMING TERBAIK ni. 
 
 







 okey,
 
 nampakkan dia cakap, makan berpada2! 
lebih baik lagi makan yang kurang kalori..macam sup sayur, tom yam, yang tak berlemak, sayur bening (or jawa punya style..rebus je, takde tumis2) 
 
kalau lalulah, boleh makan OAT dan PLEASE3x JAUHKAN FAST FOOD (pizza,KFC or McDonald)
 
Kalau berat anda EXTRA 20KG..jangan aim 1 bulan dah turun berpuluh kilo. Cukup seminggu sekilo. so SEBULAN 4KG. Usaha..letak TARGET TURUN BERAT BADAN DALAM TEMPOH 4-5 bulan supaya anda tak keciwaa dan putus asa.

  *********Ini supaya anda tak putus asa,  RANGSANG MINDA SEPARA SEDAR DGN KATA2 MOTIVASI
 
"SAYA YAKIN SAYA BOLEH KURUS"
 
"SAYA DISIPLIN MAKAN PRODUK SHAKLEE"
 
"SAYA DISIPLIN BERSENAM 1/2 JAM SEHARI"
 
" SAYA DISIPLIN JAUHKAN MAKANAN BERKALORI TINGGI DAN BERLEMAK"
 
 
 
 
 
...Ciptalah lagi apa yang anda rasa boleh buat anda TERMOTIVASI NAK KURUS.
 
Kalau korang nak tahu, bila korang memang ada azam iltizam tahap nak kurus macam Nora Danish, Sebut selalu..waktu nak tidur, masa bangun tidur,
 
 insyaallah
 keyakinan nak kurus secara berdisiplin  tu datang okehhh :)
 

Saya ringkaskan FUNGSI SETIAP SATU PRODUK
  1. VITALEA: Ia adalah multivitamin with iron formula.. di dalamnya ada 19 vitamin dan  mineral. Digalakkan makan supaya anda rasa bertenaga, sihat dan rasa kenyang walaupun anda sedang berdiet. Jangan nanti berdiet sehingga kita kekurangan zat sehingga jadi anemia.
  2. HERBLAX: ia berfungsi untuk menDETOXKAN USUS kita..supaya apa2 sahaja bahan2 yang dah termendap dalam usus akan dibuang mengikut najis.
  3. LECITHIN: ia berfungsi sebagai fat emulsifier..and untuk bakar lemak.
  4. CINCH SHAKE: minuman protein yang diperkaya dengan leucine>>BAKAR LEMAK NAMUN MENJAGA OTOT supaya tidak menggeleberrr.
  5. CINCH TEA: ia berfungsi supaya anda lebih rasa bertenaga..rasa seperti teh cina.
 
 
At the same time, u ollss boleh amik ESP Shaklee jugak , incase kalau korang nak tukar dengan 
Cinch Shake .

SO, at here saya nak kongsi sedikit rahsia nak kurus, nak tingkatkan metabolisma. :

 CARA MENINGKATKAN METABOLISME
 
1. Anda perlukan lebih oksigen ke dalam badan, lakukan senaman kardiovaskular. Latihan berat juga berfungsi untuk meningkatkan metabolisme anda kerana tisu otot akan bertambah seiring dengan enzim pembakaran lemak dalam badan anda.

2. Makan makanan tertentu dapat membantu meningkatkan kadar metabolisme. Cuba makan hidangan kecil pada jangka waktu yang tetap. Makan cili dapat membakar lemak selama 30 minit. Teh hijau yang mengandungi polifenol juga dapat membantu meningkatkan metabolisme.

3. Pengambilan air (bukan air manis) hendaklah mencukupi untuk memastikan lemak tidak disimpan; air membantu dalam mengekalkan suhu badan pada tahap yang optimum dan jika kekurangan air, kadar metabolisme juga terjejas....1Liter/25KG BERAT BADAN ANDA

4. Pastikan pengambilan protein yang tinggi kerana ini membantu dalam membina otot dan pertambahan otot bermakna metabolisme yang baik. Pengambilan serat yang tinggi juga digalakkan kerana ini mengikat lemak yang dimakan supaya ia keluar dari tubuh. Seorang individu tidak harus kehilangan lebih daripada dua paun/1kg seminggu.

5. Amalkan mengambil Vitamin C, bersama Kalsium dan juga B-Complex. Kalsium dapat meningkat metabolisme, manakala vitamin C membantu penyerapan mineral dengan lebih cepat. B-Complex memberi tenaga, disamping bahan utama dalam menukarkan karbohidrat kepada glucose. (ini kalau anda mampu boleh tambah..atau boleh beli pada harga ekonomi..tanya saya utk info lanjut)
 
 
 
Berminat boleh pm saya. 0183244035 . Free consultation :) 


what i want to be . i want be a girls that have a beauty with brain. yeah. the truth is kecantikan is subjective, but for me, i have my own kecantikan. for me, having a healthy and fresh face, not to fat or thin (medium) is enough . but at the same time, i also nak jadi someone that have a 'brain'. 
 
'brain without beauty is nothing'. 
in my opinion, beauty will generate ur confidence level, so, when u have a good personality, it will attract the other to look ur presentation, ur opinion, ur strength are come from ur confident level and ur confident level are come with 'beauty and brain'. Am I right u olss. :)
 
i have an experience for all of this . the experience are come from my friends. i will try to share all with u ollsss.
 
but also, 'beauty without brain' is also nothing. yes, it is damn true u are much pretty, but if u dont have a'brain', u have nothing . so, how come to handle it. okeh, i will share with u ollsss for the next entry.
 
 

No comments:

Post a Comment