Friday 6 July 2012

baby oh baby

Assalamualaikum...

Hello and Good Morning :)

Hari ini terasa sangat bosan dan bosan even kat tapak konvo penuh dengan gerai gerai yang menjual bermacam macam barangan TAPI aku still bersengkang mata di atas katil sambil jari jari giat taip entry kali ini.  sedang mata tertutup taw. hik hik

BOSAN, yeahh, mungkin itu yang patut digambarkan sekarang, sedang encik roomate pergi ke  Hospital Putrajaya, mean aku sesorang diri dalam bilik sambil dengar radio ERA.

Dan disebabkan kuasa kebosanan yang telah merasuk diri aku, macam macam aku buat, hahaha, best jugak kadangkadang buat kerja gila,tapi tak adalah gila sangat, bese bese sahaja lah. 

opsss, nak cakap pasal baby tapi bukan lagu baby yang justin bibir nyanyi tuh, kRik3

Nah, nak share dengan korang apa yang aku buat, hek hek, aku sesaja tekan like gambar gambar baby yang comel. Ya Allah, comel sungguh kan baby baby ni semua, rasa nak gigit jer, dah lah kulit gebu, putih melepak, manis, yang penting flawless, sebijik jerawat pon tak ada

sedang rasarasa kat muka aku ada jerawat tak, jawapan dia ada, pompuan tiaptiap bulan keluar jerawat taw, 

oke, nak upload gambargambar baby yang aku ada, rasa geram sangat sangat tengok gambar baby, heee, amik dari pak cik google yang kacak tau, sumpah rasa geram yang melampau.

oke, sila tadahkan mata di laptop sambil gigit bibir sampai berdarah tengok baby baby comel

baby yang sangat menawan membuatkan hati ku tertawan disaat dorang tengah gelak bahagia :)

baby yang bermata biru membuatkan aku berdoa tiaptiap malam nak kawen dengan mat salleh dengan harapan anak dapat baby mata biru.

yuhuuu, tak payah pakai contact lens. :P, membazir


comel kan kalau baby buat muncung, yang dah tua silalah jangan buat muncung, sebab tak cantik, baby cantik cantik .



yeheee, baby ni tengah mengedik . tapi comel . suka tengok baby gedik gedik . kRik3



alolohhh, ohsem sungguh baby pakai bunga bunga atas kepala, rasa nak beli satu untuk baby sendiri. heee :)



see, baby ni, comel lah, bulu mata panjang . tak macam rozita che wan. bulu mata panjang sebab pakai bulu mata palsu :)

 




rasa nak beli seketul spek mata macam baby , pastuh amik gambar macam baby ni , mesty ramai nak kishhh sebab comel sunguh :)



comel kan baby boy ni , mesty sebab tak pandai lagi nak buat peace . buat one pon boleh baby, sebab baby buat apaapa pon nampak comel :)



nanti bila dah ada baby sendiri , nak pakaikan macam ni kat baby. comel lah baby :)





bila ada baby sendiri , harihari nak soping baju comel lote kat baby .:)



baby ni sweet, baby kembar, hurmmm, teringin sungguh nak baby kembar , nak kembar baby boy and baby girl . boleh tolong mama kan. hek hek :P



indahkan ada baby, baby ini tak ada dosa pon, sebab baby ni adalah kain putih, yang mencorakkan baik atau buruk baby ini adalah ibu bapa mereka. baik corak nya maka baiklah baby tersebut dan sebaliknya, 

suka sangat tengok baby baby ini,

see, comel kan baby baby ni, tapi kadang kadang terlintas kat otak ini, kenapa masih ada golongan manusia yang tak berperikemanusian buang baby, buang merata rata, macam baby tak ada perasaan langsung, sedih tau !!

ramai orang nak baby tapi dorang tak dapat baby, tapi yang ada baby boleh pulak buang baby, sedangkan haiwan pon sayangkan anak mereka, padahal sah sah haiwan tak ada otak, tapi manusia yang ada otak boleh jer sesenang hati buang baby, hurmmmm, masa tengah berseronok tak fikir apa akibat, kesian baby.

semoga baby baby yang pernah merasai keperitan dibuang dirahmati Allah, 


nota kaki: sila doakan ketatketat supaya aku dapat anak kembar, ahakksss !!! ^-^

No comments:

Post a Comment