Friday 13 July 2012

bank managment and korean drama


 Assalamualakum dan selamat malam .



Yeah , sekarang aku sedang bertungkus lumus dalam menyiapkan esaimen bank managment tapi at the same time rasa nak maki hamun jugak . opssss . tak marah pon . rasa nak maki hamun pada diri sendiri . sebab nafsu yang melampau sungguh dengan korean drama . 

pandang jeling separuh nak makan bila encik roomate tengok Playfull Kiss . sakan sungguh beliau gelakgelak bahagia.

Ntah kenapalah aku suka sangat tengok korean drama , aku pon tak tahu jugak lah . maybe sebab dorang gojes and aku pulak suke membelagakkan diri segojes beliau . oh no no no . aku sedar diri aku , aku hanyalah aku yang gedikgedik dan nakal tahap nak mampuih .

Tapi memang diaorang gojes , vogue , comel . flawless . and paling aku suka dengan korean drama ni sebab dia punya mekap punya lah simple tak segah cerita melayu . opsss . bukan nak buat comparision tapi nak kena buat jugak . aku suka korean drama atas sebab sebab berikut:

  • mekap yang simple , tak perlu warna warni atas mata , tak perlu nak pakai bulu mata palsu semata nak memikat hati aku . artis korea hanya pakai bb cream jer kot and dorang memang jenis kulit putih , so. its doesnt matter lah kot.

 Park Shin Hye dalam cerita You are Beautiful 
aku guess dia tak pakai eyeshadow pon , tapi still nampak cantik .


Rozita Che Wan
beliau memang cantik , tapi lagi cantik kalau tak mekap tebal tebal and tak pakai bulu mata palsu .


  • korean drama yang membuatkan aku melting sehabis melting part bila dorang tengah mabukmabuk sebab minum carlserbg or tiger , then si jejaka akan dukung si wanita . ohsemmm nyer lah . bukan senang tau nak cari laki laki yang sangop dukung kat belakang . so , aku kena cari laki masa depan yang besar supaya dia dapat kendong aku. HAHAHA .

    yang membuatkan aku melting jugak bika tengok drama HeartStrings , part YoonHwa nyanyi lagu untuk Park Shin Hye. melting like a candy lah.
  

  HEhe, saya suka saya suka , suka bila kena kendong , rasa diri sendiri ringan jer .




YoonHwa and Park Shin Hye
khabar nya mereka bercinta .

  • artis korea comelcomel , cantikcantik , kacakkacak , putihputih , gebugebu dan lainlain .yelah , dorang kan buat surgery , kalau tak buat konpem lah dorang tak berapa nak cantik , rasanya aku jauh lebih cantik dari mereka . sedang gelakgelak setan tahap gaban. 
T-ara group

  • dress up artis korean cantikcantik , kaki mereka panjangpanjang , langsung tak ada bulu kaki . pastuh bila mereka pakai heels, rasa comel sangat , aku yang pakai wedges pon rasa nak tercabut kaki . aisshhhh . aku suka bila yang perempuan tuh pakai boots , nampak ohsem lah , rasa nak beli seketul tapi bila pikir balik , nak letak kat mana eh nanti , pakai ker beli beli ni .


  •  at the same time jugak , aku suka tengok video dorang , rasa jeles sangat sebab tengok dorang menari . tapi aku tak pandai . setakat lagu nobody nobody tuh , aku rasa adik aku lagi terer dari aku . well , bila tengok kumpulan KARA dancing rasa jeles gak , pinggang dia mak aii ramping sungguh , kaki dah lah panjang , muka pulak cun .

                                                                       SHineE Group .
                                                        saya suka saya suka Choi Min Ho



Tapi, sekacak , segojes , secomel , sevogue , sehensem mereka mana pon , kita jauh lebih cantik . well , as a good muslim , kita sendiri tahu mengubah ciptaan Tuhan tuh berdosa . Just terima diri kita dengan seadanya . Suddenly , aku teringat katakata member aku . " ekceli , jadi hodoh lagi baik , at least kita tahu laki tuh sayang kat kita bukan kerana rupa , tapi just the ways we are . And its sound stupid lah kan kalau kita tanya mereka , awak sayang saya sebab saya cantik ker ??? , and opkos lah mereka akan argue . tapi ada jugak insan lain yang berhati baik . so , moral of the story . rambut sama hitam , tapi hati lain lain okay :)


okay , nak sambung buat Bank Management and cari bahan untuk discussion Malaysian Economy .

No comments:

Post a Comment