Saturday 9 June 2012

BERJINAK JINAK DENGAN BLOG !!!!  

setelah berhempas pulus aku bikin belog, akhirnya telah berjaya...yuhuuu....sumpah sangat seronok, rasa macam tak nak lunch jer hari ni *even member dah post kat wall fesbuk suh siap2 nak lunch*...kejap aku mahu puasa dulu lah..nak update blog pertama,,,ceh *macam malam pertama, hahahah, wateva lah...!!!!!

so sekarang dah ad belog pon,rasa puas, bebas nak luah apa apa saja, orang cakap blog ni macam diari!!!!

well, nak luahkan pendapat tentang isu semasa pon boleh kan kan kan !!!!!!!

kalau cakap pasal pendapat neyh, aku paling seronok nak baca blog namee roslan ,mynameisnamee, so far aku baca, aku memang puas hati betol lah, rasa macam nak baca hari hari, nak godek hari hari blog dia...hahahaha *sumpah tak menipu

oke, perkenalan diri sendiri, bhahahhahahahahhahaah

 oke lah bersempena hari pertama, detik pertama ada belog, tak nak membebel panjang panjang, saja nak cakap : ''hari ni aku hepy, sebab dapat tulis blog, ''. hahahahahahahaha

 

 nota kaki: rindu nyer nak berbaju kurung pergi kelas, jalan sesama kawan <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment