Tuesday 12 June 2012

Laki Masa Depan

Assalamualaikum

hohohihi..bukak bukak belog nampak macam agak comel dah, tengs lah kt kawan aku yang gigihtekun buat macammacam comel kat ak pyer belog kan kan kan, sebab aku tak pandai, hanya pandai makanmakanmakan tapi badan tak gemuk, biasalah IM NOT BUNCET, MY STOMACH IS 3D OKAY!!!, bhahahahahah, 

sentap hati korang kan bila aku tak gemuk,biasalah metaboilsma tinggi, *sumpah berlagak nak mampos kau nourul :P . hari ini aku nak MENTION aku agak terkembang terkempis jugak lah bila kak YUYUZULAIKHA aka XUXU ZABEDAH cakap aku kuruihhh, *terkembang terkempis secara semulajadi tanpa dipaksa oke 

entry kali ni aku nak mengedik gedik, mengetek getek nak cakap pasal laki masa depan aku, ohsem sungguh laki masa depan aku, aku rasa kawan rapat aku dah tahu sangat lah laki masa depan aku, nah aku tunjuk kat korang TAPI ploissshhhhh jangan rampas dia dari aku, tolonglah bagi aku chance nak hidup semati dengan dia. memperkenalkan.............
LOADING...........................

loading..................................

LOADING.........................
 
loading................................. 

Choi Min Ho, aku sumpah adore dia nak mamposs, even nak tidur konpem tengok gambar dia, seyes tak tipu.

 kepada encik laki masa depan, jom lah belajar cara melamar yang sumpahsumpah gyla romanti, aku memang melting habis bila encik laki masa depan buat macam ni: 


*  kan best kalo lamaran daripada awak macam neyh:

" awak bawak saya pergi makan kat hotel yg ad banyak banyak bintang , makan2 , minum2 , sembang2 , then awak order desert aiskrem , sambil saya kuis aiskrem tuh , tetbew saya terjumpa sebentuk cincin lam aiskrem tuh , macam movie dalam hollowood laa awak :))

  • " oh noo awak, tengah tengah kuis aiskrim tuh, ada cincin dari awak, im got melting awak"

    kalo awak proposed cam neyh pon okeh jugak , 

    " saya dpt posto kat rumah ,  bukak bukak parcel ade video cam, ada video awak lam tu.. awk punya muka comel beserta kad, bunga, cokelat, tulisan2 sume tuh n gaya awak melamar saya lam video tuh.. alahhh, mcm yg tgah famous kat you tube hari tuh. sape xcair makk kalau dapat proposed mcm tu.. heee , nak jugak nak jugak"
     

    sila tekan link diatas untuk keterangan yang lebih lanjut

    * dan mesti saya akn ingat sampai mati kalau awak lamar camgini lak

    " tgah crowded tempat orang ramai (party @ ape2 function lew) tibe2 awak naik stage, amik mike, suruh DJ buat lagu slow meloww then awk buat kata2 cinta sikit before masuk ayat BE MY OTHERHALF, will you baby?... auch, sweet kan? pastu semua sorak YESSSSSSSSSSS!!! "

     
    *tapi lagi laa rasa mcm nak terkeluar jantung kalau awk buat 


     " kiss forehead, melutut then keluarkan cincin dr poket baju kot, then says WOULD YOU MARRY ME?.. yeahhhh, its lame but benda old skool tulah korang xpenah rasa kan?.. dan ia nampak sangat sweet okeh. trust me "

    * tapi yang sure melting habis bila awak....................

     "  tempah satu seoul untuk saya , then awak panggil choi min ho yang shinee lucifer tuh , woooo () datang sambil dia bawak cincin yang awak nak proposed saya tuh . hurmmmm *even kalo minho oppa nak kat saya pon saya tetap sayang awak jugak *  bhahahahaha.........then min ho bawak cincin tuh spotlight ke arah awak yang sedang berjalan ke arah saya , then awak amik cincin tuh dari minho oppa , awak sarung cincin tuh kat jari manis saya ..auuwwwmmmmm :)) , sumpah MELTING habis saya wak , heeee
 *dan of course lamaran yang akan buat saya pengsan, bangun balik, then pengsan balik adalah

 " teet teet, new message receive  - 5 minit lagi saya sampai umah awk, salam ibu ayah awak, mintak kebenaran bawak awak g umah tok kadi eh. dah, jangan ulang bace msg ni. ni bukan mimpi. pegy mandi n pakai bju kurung yg pling latest. sat g saya sampai... love you baby-  *sumpah saya pengsan! tp walaweh, saya nak yang ni jugak , nak jugak . simple jer tp menusuk ke lobangg jantung yang paling dalam kot.....


  • ceewahhh ko nourul, melampau request yang lebih lebih, tapi kalau tanya aku yang mana paling aku nak bila laki masa depan aku tempah satu seoul untuk aku, oker, hanya untuk aku sahaja, korang tak dapat..bhehehehehe...and saya nak jugak yang paling last tuh, melampau sungguh ko nourul, ada aku kesah, wateva lah,  
 tapi walau betapa aku nak sekalipun, kalau bukan rezeki aku, tak dapat jugak kan sebab kita hanya mampu merancang dan yang menentukan adalah Allah s.w.t...

oke kawan, selamat untuk mendoa aku ketatketat supaya aku dapat buat master kat luar negara and dapat PHD sebelum umur aku 30 tahun, 

nota kaki: kalau lah laki masa depan aku pandai masak, tak payah bagi wang hantaran pon takpe :), haha
  

2 comments: