Saturday 9 June 2012

ohnurulireallyloveyoudamnmuch

Assalamualaikum CINTA

muslimah kan kan kan


ceewah permulaan ayat yang agak tak boley bla kan kan kan si CINTA CINTA lagi, sapa lah cinta hang nourul oiii!!!! DAMN IT * tak payah nak buat buat gelakkan aku yang masih sedia ada mentah lagi belom cukup umur dan belom cukup baligh dalam dunia berbelog  ini.. 

 bhahahhahahahahhahahahahha
padan muka kalian

oke sekarang aku nak story kat sesapa yang rasa ada telinga *even aku tahu korang bukan dengar pon tapi membaca..oke, suka untuk aku tekan kan disini, korang tidak mendengar TAPI membaca..bhahahhahahahahah *sedang gelak setan plus pontianak lagi dan lagi dan lagi

cerita pertama...

perkara yang membuatkan aku kembang kempis lubang hidung aku, tahap keBANGGAAN aku yang sumpah tahap GABAN..*dalam hati " kalau gaban tuh hidup lagi, aku kot yang jadi super duper gaban"...hasil belog aku yang pertama sudah mencapai 42 views dan 2 posts, hahahahaha, *dari tadi aku asyik bukak belog aku and tengok dah berapa ramai views aku....bhahahahahhahahah (aku sedang gelak setan plus pontianak) ...nampak sangat kan tahap keGABANAN aku..dan ada aku kesah korang nak cakap apaapaapaapa...bwelkkkkk :P

bagi aku yang masih muda,belom baligh, hal sebigini sedikit sebanyak membuatkan aku terkembang and terkemping dengan sendirinya, bukannya dipaksa semata !!!!!!

dan disebabkan itu juga, aku dengan bangga nyer, *sambil goreng pisang yang sudah suam suam suku dimasukkn didalam mulut* menyatakan aku sangat gembira,...tiap kali bukak laptop jer, tengok dah berapa views...kah kah kah kah !!!!!! oke stop gelakkan aku..

oleh kerana aku terlalu gembira di saat ini, aku telah mengupdatekan sekali lagi, sebab, aku nak share dengan korang korang yang cantik dan kacak..* korang mesty bertambah2 cantik dan kacak kan lepas baca belog aku....keh keh keh keh....well, biasalah aku tadak sesapa nak cerita tentang hal gembira aku, member aku tadak disisi aku kala ini, tak retis retis lagi nak balik kolej...arghhhh DAMN IT !!!!

cerita kedua...

oleh kerana aku terlalu muda, belom baligh dalam dunia ini, aku tak retis nak follow blogger lain, sebab aku tak pandai, *tapi kalau suruh aku kira maths, INSYAALLAH akan aku usahakan...*bajet kan aku...wateva lah!!!..aku minta jasa baik anda yang cantik dan kacak untuk mengajar aku, dari petang tadi aku online, aku godek dan godek dan godek belog yang dasatdasatdasat tapi tak ada butang follow..*kesian kan aku..sobs sobs sobs T_T

aku yang kaler MERAH tuhhh


aku hanya mampu menadahkan 11 jari termasuk ibu jari kaki sebelah kanan, memohon tunjuk ajar dari kalian semua supaya meneruskan tunjuk ajar kalian dalam mengajar aku yang kurang diajar akibat terlalu malas belajar dahulu kala,,,,dalam hati *padan muka korang, terpeliat tergeliat membaca. ( sedang gelak setan plus pontianak lagi)

cerita ketiga...

aku ingin memberi penghargaan yang tidak ternilai buat sahabat baik aku yang telah berjaya membantu aku dalam memiliki sepasang belog yang suam suam comel...beliau adalah NURMUNIRAH BINTI DOT DOT DOT.. hehehe, ekceli, aku dah lama ada belog tersebut tetapi disebabkan tak pandai kurang belajar belog aku hanya terdiam sepi semata, dan beliau lah yang menyiapkan belog aku. tengss kawan...love u damn much lah cam neyh, rasa nak comolot jer <3 <3 <3

oke, ini adalah aktiviti kami semalam. makan dan makan dan makan dan makan di PAK LI KOPITIAM,SHAH ALAM.

makan makan kat sini murah saja, sedap sambil menjilat jari dan kami berdua order makanan yang sama
blackpaper chicken chop with rice

sedang buat buat order, padahal kat sini kita just tulis atas kertas then bagi kat lakilaki kacak yang lalu :P


susah untuk aku jelaskan dan terangkan mengapakah kenapakah akan wujud kelibat makhluk Allah yang lain dibelakang aku...
suapan pertama yang dimulai dengan ungkapan bismillah...yuhuuu..chicken chop with rice
tapi aku tak habis pon makan rice aka nasi

beliaulah yang gigih membawa aku merayap dan merayap mencari sesuap nasi dan beliau lah yang membantu aku dalam mempunyai belog yang suam suam suam kuku comel nyer



No comments:

Post a Comment