Friday 22 June 2012

rumah vs hostel

Assalamualaikum...
sila jawab kalau tak anda berdosa tau !!!!

sedang mulut tengah mengunyah kuih bangkit, jari jemari sedang rancak menaip tiap bingkisan ayatayat cinta, otak yang sedang ligat berpikir tentang idea yang sedang membuak buak untuk diupdate sebentar cuma sambil mendengar lagu nasyid, insaf dah aku nie,

entry kali ni aku nak membincangkan tentang rumah dan hostel

gambar ihsan pak cik google kacak



gambar ihsan pak cik google kacak

aku berani kerat jari patung barbie, yang korang memang suka duk kat rumah berbanding hostel kan, yelah duk rumah dekat dengn family, bagi aku yang memang ada penyakit kegedikan kegabanan kehomesickan yang tahap mengada ngada, memang rumah adalah pilihan aku, biarpon kadang kadang aku dimarah oleh sugar mummy aku, sugar daddy aku jarang marah aku taw..heeee :))

dalam hati *alangkah bagusnya kalau belakang KUIS ni dungun, hahahahaha,

aku suka duk rumah bila aku dapat request macam macam, nak makan, senang jer, petik jari jer, aku cakap kat sugar mummy aku, then sugar mummy aku akan buatkan, sebab aku tak pandai masak sangat, *jujur

alasan aku tak pandai masak: "aku nak masak samasama dengan laki masa depan aku, kira dia orang pertama yang akan rasa masakan aku", *sweet kan aku, sejuta dalam seribu kot, hahahahahaha

tapi bila duk hostel, suma benda nak kena pikir, nak beli barang dapur pon , cari yang paling murah, yelah, saving kan, hahaha, so, kalau barang barang dapur memnag kami menjelajah ke TESCO or GIANT lah, murahmurah..dapat save duit, lebihan duit boleh buat modal nak tengok wayang !!!!!

tapi part yang paling aku suka duk kat hostel bila aku nak tidur petang pon xda suara nak marahmarah, tapi kalu aku duk rumah, nak pegang bantal waktu petang pon, sugar mummy aku dah menjeling jeling, heee...

gambar ihsan pak cik google kacak

katanya, anak dara tak elok tidur petang, tak comel. tapi bila duk hostel, tiap kali balik kelas, katil lah port pertama yang aku cari, hahahahahha, enak nya tidur petang...

heaven jugak duk hostel bila nak bangon lambat pon boleh, tak macam duk rumah, lepas subuh aku teros buat keje rumah, tu pasal lah, ada jer makcik makcik yang tanpa segan silu bertandang kat rumah aku, nak masuk minang aku lah tuh, * over kejap.

.aku berani kerat jari kaki patung barbie, kalau aku berani bangon lambat tanpa alasan yang kukuh, sugar mummy aku akan berleter panjang, bukan sugar mummy jer, tapi sugar daddy aku pun,

kata mereka.: "tidurlah lepas subuh, rezeki susah ank masuk". sobs sobs.

tapi aku tak suka duk hostel bila aku rasa subuh aku ada jer yang over, subuh dinasour lah, tak heaven lah macam nie, alarm dah letak, tapi tak retis retis jugak nak bangon, padahal tiap malam dah baca doa tidur, siap hembushembus biar setan tak berani dekat, tapi ada jugak subuh dinasour, tapi bila duk rumah, sweet sangat, sebab subuh selalu on time, berani pulak nak lewatkan subuh, terok lah aku kena tibai dengan penyapu nanti...kadangkadang solat subuh jemaah, seronok sangat, kadangkadang jemaah kat masjid tak pon kat rumah, teringin nak balik !!!!

 gambar ihsan pak cik google

itu sahaja lah kot untuk hari ini, malas nak taip panjangpanjang, tak larat, hahahhahahahhahahah !!!* gelak setan plus pontianak.



ekceli , aku nak balik minggu depan, sebab kawan aku dah nak nikah, sweet kan nikah mudamuda, :))

 

so, buat kawan aku naja, insyaAllah aku akan balik untuk weeding korang, sambil mintak sejemput dua keberkatan korang, hahahaha. !!!!

No comments:

Post a Comment