Friday 15 June 2012

indahnya kahwin muda !!!

Assalamualaikum

sedang update entry baru, hati pon rasa senang yang amat sangat, baru selesai isi perut, ohhh, tadi masak sardin dengan encik roomate, alahai, simple jer lah lunch kami, tak ada masa nak beratur beli makanan kat first cafe, so, menu kami hanyalah sardin and budu..korang ada budu, btw, budu aku import dari dungun okay !!!!


hari ni aku rasa nak mengedik dan mengetek tahap gaban lah, ceewah, tajuk pon macam agak menarik tertarik and memang debomm lah sangat kan kan kan !!!!

sebenarnya aku baru selesai buat buat kat fesbuk tuh, alahai korang like link ni okay !!!


okay dah tekan link tuh then korang tekan like lah, so korang akan dapat lah apa yang rambang itu, keh keh keh...

so, aku saje nak membajetkan diri tahap gaban nak cakap....aku dah try pon benda alah tersebut, and keputusannya adalah.......


 hasil yang pertama benda alah ni cakap : den dah ado rumah, kereta , semua ada, ekau nak apa lagi ...

so, melalui pemahaman aku lah yang idok seberapa dan tahap kegabanan aku yang super duper tergedik dan tergetek, facebook ni menyatakan bahawa aku patut nikah awal sebab semua kelengkapan asasi aku dah lengkap, meaning, aku dah ada rumah even bukan banglo, kereta even bukan toyota swift.

  tapi kan ayat dia macam ayat orang negori jer, eden seriau jugak lah !!!!! , kah kah kah, so, depa cakap aku kena nikah awal, syok jugak kan :)



oke next aku buat benda alah ni dua kali, second ni dia cakap: ada lamborgini dua bijik, nak bagi kat isteri satu,

 ohsemmm sungguh lah laki masa depan aku, take care gila nak mampus pasal aku kan kan kan !!!! kelassss sungguh kalau aku dapat drive lamborgini nie, alorrrr. korang silalah jeles !!!!!


 okay, inilah lamborgini yang laki masa depan aku nak bagi kot, tapi kalau dapat aku nak kaler merah, mengancam kan kan kan kan, :)
 

aku buatbuat dua kali lah, nak tengok tahap penipuan mereka ini, alar benda ni just sukasuka jer kan, tak boleyh percaya sangat lah, sebab rezeki, jodoh, pertemuan semua dah ditentukan okay !!!. andai korang dapat yang tak best macam aku, korang jangan nak buat niat korang bunuh diri pulak yer, tak baik tau...

okay, korang pon silalah buat sendiri, mesti rasa nak gelakgelak kan :)

No comments:

Post a Comment