Sunday 24 June 2012

weekend :))

Assalamualaikum...... 
tak jawab dosa masuk api neraka

Hari ni hari apa erkk??? , opsss hari Ahad, maka dengan sukacitanya berakhir lah masa untuk berehat bersenda ketawa bergelak ketawa bershopping ketawa, ohhh, kenapa harus ketawa, haruslah sebab enjoy sangatsangat dengan hujung minggu kan kan kan!!!

bagi aku yang bergelar mahasiswa, hujung minggu adalah hari yang aku tak suka, sebab aku tak dapat pergi kelas, tak dapat melawa, tak dapat jumpa skandal yang suamsuam kuku aku ingat nama dia, jadi aku sangat lah tak suka pada hujung minggu, * sila muntah hijau dengan sekerap yang mungkin, bhahahahahahaha

walaupun sedang beristirehat dengan hujung minggu, kerja sekolah Taxation belum ku sentuh, padahal esok nak kena diskuss, *alahh relax lah beb, kelas pukul 2 kan, ada masa lagi, hek hek

so, korang hujung minggu nie korang buat apa jer?????

hurmmmm, aku baru jer lepas shooping, ohsem sungguh,

 kat mana kat mana kat mana kat mana

kat Mid Valley lah, korang kenal tak, alah, kalau dari Bangi, amik ktm Bangi teros ke Mid Valley !!!!!

ekceli, baru jer balik, lepas solat, terus update entry baru, nak tidur takut nanti jadi gila, tak sempat nak kawin, ishhhkkk ishhhkkkk, kecian :(

hari ini aku kuar dengan kakak sepupu aku, ceewahhh, semua dia support, dari wayang sampai makanmakan, satu sen aku tak keluar, bapak kedekut kan aku..pulak tuh dia siap belanja aku handbag lagi, korang ada tak kakak sepupu macam nie *sedang riakriak tahap gaban

ohh sungguh ku bahagia , 

aku rasa hari ni aku hanya mengeluarkan wang sebanyak RM7.40 sahaja, wahahahahaha, keluar dengan boyprengg pon tak macam nie,

well, kitaorang just tengok wayang man in black, hoho, bestbest cerita nyer, tak ada unsur lucah, kissing kissing yang melampau !!!!! so, aku bagi 5 bintang per 5 bintang**********

so, untuk weekend ni aku sangat hepi, rasa nak weekend lagi, tak sabar nak jumpa encik weekend

*semalam sesaja buatbuat tambah pahala sebab sedar diri sendiri tak banyak pahala,hek hek
  so, semalam pergi masjid, solat jemaah, sambil dengar ustaz azhar bagi ceramah percuma

* hari nie heaven sungguh sebab pergi mid valley ada orang belanja, hek hek, hanya bermodalkan RM 7.40 sahaja. sila jangan jeles

* untuk weekend minggu depan, nak balik dungun lah, dah rasa rindu dekat sugar daddy dan sugar mummy.
pastu nak request sugar daddy masakkan lauk kegemaran, ekceli, sugar mummy i tak pandai sangat masak lauk kegemaran i .

* oke, masa untuk menyiapkan kerja sekolah taxation pulak,

bebai korang. lebiuuuuu <3

No comments:

Post a Comment