Tuesday 26 June 2012

perempuan vs ketidakstabilan emosi

 Assalamualaikum...

 
saya adalah perempuan, gadis,  wanita

hai, hi, hai, hi..

kali ni aku nak mengedik cakap pasal perempuan. perempuan yang sedang didatangi bulan, i guess u all tahu lah benda alah ni, sebab korang opkos lah pernah mengalami, *sambil muka blushing tahap nak mampuih..

bagi aku yang merupakan seorang gadis aka perempua aka girls aka wanita.

tiaptiap bulan kami akan mengalami emosi yang tak stabil, so, korang yang lakilaki haruslah memahami kehendak kami, tolonglah jaga perasaan kami tiap kali kami tengah mengalami emosi yang tidak stabil.

perempuan ni kalau dia sedanag mengalami emosi yang tak stabil opkos lah dia akan rasa nak marah, geram, menjeritjerit macam setan dirasuk, menangis. sebab emosi diorang tengah tak stabil. suka aku menjelaskan emosi kami tidak stabil. jadi untuk tidak menambahkan emosi kami yang tidak stabil, silalah anda semua memahami kami. *ibarat macam puteri gunung ledang pulak.

btw, aku ada seorang member dimana dia telah mengalami emosi yang tidak stabil sehinggakan boyfriend dia minta putus, heeyyy, tak hot lah nak putus setakat benda alah macam tuh beb !!!!, u tak tahu apa yang kami rasa,

* sambil makimaki dengan muka separuh ketat

aku akui lah jugak kadangkadang kami terlebih over, yelah bila dah ada boyfriend or suami, kadangkadang ada jer benda nak request, nak minta tapaukan makanan, nak coklat, bla bla bla, tapi bagilah kami chance, bukan selalu, sebulan sekali je pon, jangan lah berkira sangat abanggg :))

tapi, korang yang boys patut tahu lah jugak, patut memahami kami, kami bukan nak sangat, tapi itu membuktikan kesuburan kami, kalau kami mandul, korang jugak yang susah, almaklumlah kamilah yang akan menjaga zuriat anda, keturunan anda, kamilah yang akan memberi anda zuriat dengan izin Allah, so, fahamilah kami, jangan jadikan kami period sebagai alasan nak putus or cerai.

kalau korang nak tahu betapa sakitnya kami bila kami mengalami emosi, sometimes rasa nak letak batu atas perut, semata nak tahan sakit, sebab tak nak makan ubat panadol. sambilsambil tangan pegang perut ketatketat dari tulang rusuk kanan ke tulang rusuk kiri, * betapa ketatnya kan kan kan !!!!

korang patut tahu jugak, bila kami mengalami emosi, kadangkadang kami tak larat nak jalan, rasa kebas je 
kaki kami, *sobs sobs sobs

so, aku nak lah jugak mohon jasa anda encik lakilaki, fahamilah kami, kadangkadang kami memang over tuh tanda kami sayang kat anda, yelah cuba bayangkan kalau kami mengedik dengan yang lain, korang mesti tamapartampar, makimaki, sepaksepak, terajangterajang kami, *overrr sungguh lahh



hurmmm, just aku nak kongsi satu tips dari sugar mummy aku, bila kami adik beradik mengalami emosi yang tidak stabil, sugar mummy aku akan panaskan batu sungai tehn urut bahagian perut kami, macam bertungku lah, 

see, kami dah macam wanita dalam pantang, sebab sugar mummy aku memang menjaga habis lah kami sebagai anak dara. :))

No comments:

Post a Comment