Monday 11 June 2012

final year, INSYAALLAH !!!

Assalamualaikum 
si gadis yang cukup kacak dan si jejaka yang cukup cantik, kalian akan bertambah kacak dan cantik setelah membaca belog aku, kalau korang still tak cantik nak buat macam mana kan, TAPI kena ingat kita semua memang CANTIK!!!

hari ini aku agak hepy lah jugak walaupun xbopa nk hepy lah, rasa sakit hati menyengat sengat kat ulu hati asperogos :( , hahahahha, tapi life must go on bebeh :))


  SENYUMLAH dengan penuh keikhlasan kerana itulah KECANTIKAN yang super duper boommmm kebabooo !!!! heheheheh

semalam aku telah membajetkan diri kononkonon nyer malas nak pergi kelas pukul 10 pagi, tapi entah kenapa aku terbangon awal seawal yang mungkin, 7.45 pagi then tak dapat nak tidur padahal aku dah aim konpem aku bangon lambat sebab semalam aku tidur pukul 3 pagi...bhahhahahah.
* maybe Allah nak aku pergi kelas jumpa lecterur, kawankawan, sekandal dalam kelas yang aku dah suamsuamkuku ingat nama dia (sedang gelakgelak setan plus pontianak) keh keh keh

masuk jer kelas, lect dah sampai, *kelas ko nurul, lambat ko sampai kan, mesti ko jalan tergedikgedik nak ngorat abang masjid kan sebab ko kan muka masjid tiaptiap sem  ^_^

 mukamuka yang selalu pergi masjid tiaptiap sem, bukan semata untuk diisi dalam borang usrah :)

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA (mengilai separuh nak mati)

aku sekarang dah berada ditahun akhir, INSYAALLAH, degree aku buat 3 TAHUN jer, sekarang pon hanya tinggal 13 subjek jer sebab sumer nya telah ditarik dengan troli sewaktu sem mudamuda dulu, sebab dulu bajet nak kawen awal lah !!!

SO, aku dengan bangga nyer nak cakap lah bersempena keberadaan aku di tahun akhir di KUIS tercinta ini, inilah sebanyak mungkin list azam tahun baru aku: *sila senyum tiga dulu , :3

  1. nak pakai matric card tiaptiap kali pergi kelas, selama ni beg jer yang pakai matric card sebab takut garagara tercicir matric card, so far, sepanjang aku belaja kat KUIS dah 2 kali hilang matric card. *tapi hari ni tak pakai, mungkin nak stat pakai esok kot :) 
    gambar ihsan pakcik googlel yang kacak
  2. basuh baju tiap kali nak mandi, setiap hari, kalau duludulu, 2 hari sekali basuh baju, tapi sem ni tiap hari nak basuh, sebab nyer, bakul baju ada orang curi.. sobs sobs T_T , tak apa aku halalkan serta sedekahkan bakul itu *walaupun dalam hati, aku terus memakihamun makhluk tersebut :3
    gambar ihsan pak cik google yang kacak
  3. lepas subuh tak nak tidur, nak jogging ker, main tali skipping ker, sebab rasa macam membesar tapi IM NOT BUNCET, MY STOMACH IS 3D OKAY!!! ini idea roomate aku yang tercinta tersayang terbusuk termasyam, part ni agak susah nak buat kan kan kan, tapi aku rasa boleh kot sebab cuti barubaru ni, pas subuh aku tak tidur, aku buat sarapan lagi. :) 
    roomate yang selalu bawak aku merata tempat, bhahahahhahaha
  4. nak datang kelas awal awal, selalu aku datang bila lect dah masuk kelas, kadang kadang lect dah stat mengajar pon ada, hehehehehe, nasib baik lect aku baikbaiksayang jer, tapi hari ini aku masuk kelas lewat gak, pukul 10.15 baru smpai kelas. :P
  5. nak rajinrajin study, habis kelas, balik bilik terus buat revision, no more korea, sebab aku nak score 4 flat lah, jeles bila 2 bijik member aku dapat 4 flat, tapi berbaloi lah dengan usaha mereka yang rajin study, aku dapat 3.92 jer, tuh pon berkat usaha roomate aku jugak yang tak kebal dengan bebelan: " nurul, jom study," walaupun aku punya malas tahap gaban dan bakal menjadi super duper gaban. terima kasih roomate :))
    sumpah buatbuat jer, kah kah
  6. nak belaja makan ikan KELI, u know, aku tak pernah makan ikan keli, kira baru nak bertatih lah makan ikan keli, dulu waktu asasi aku pernah makan ikan keli, sumpah, aku telah mengalami demam dan muntahmuntah yang teruk, agak nya aku alah dengan keli lah kot, * ohsem dan kacak sungguh aku kan sampai tergedikgedik plus tergetekgetek dengan alahan ikan keli.
    ikan keli masak berlada ala thai

No comments:

Post a Comment