Thursday 14 June 2012

Tips kebahagian


Assalamualaikum.....

Hohoho, hari ni aku nak cakap kebahagian , bagi aku kebahagian itu PENTING yang amat sangat lah, bila kita bahagia hidup pon senang, tak ada masalah EVEN sebenarnya masalah itu bertimbun timbun dalam kepala. And bagi aku, bila kita bahagia pon, nak SENYUM pon rasa macam ikhlas jer, xda nak senyum monyokmonyok, sentap habis bila member tengok senyuman monyok kita.and bila kita ikhlas dalam senyuman, macam kita bagi SEDEKAH lah jugak, sebab senyum kan sedekah, ishhhh, xtaww ker, bahahhahahah

cuba tengok mr.Spongebob, even ada masalah dia sentiasa senyum kan kan kan


Bagi aku kebahagian itu datang bila:

  • dapat tidur dengan nyenyak, tanpa ada sebarang gangguan hidup, seperti henpon yang gigih berbunyi mintak diangkat. Pastuh tidur itu nyenyak bila kita jenis tidur lasak, habis semua bantal, henpon jatuh bawah katil, heaven kan kan kan, nikmat sungguh kalau dapat tidur macam tuh, PULAK tuh kan, bila kita tidur dengan member kita, kita main sepaksepak tendangtendang dorang, aduhai , satu kenikmatan hidup lah. So, bila bangon cakap kat member, "sory sory, aku tidur lasak semalam, korang oke tak, hehehehehe". 



  •  dapat makan dan makan dan makan tapi berat badan tak naik naik, heaven sungguh lah bagi sesapa yang jenis metabolisma tinggi, makan takat mana pon , jenis badan tak naik, rasa 24/7 hidup dengan makan jer, pulak tuh kan, bila dapat makan makanan feveret macam spagethi carbonara, HEAVEN sungguh hidup. lepas makan spagethi carbonara  dapat makan aiskrim..hohoho, best nyer hidup, rasa nak hidup lama jer.


    I love this with lots of cheese inside!
     
    banana split, vanilla, chocolate and strawberry aiskrim, delicious yumyum

  •  dapat kawan yang super duper nampak jahat dimata orang yang nerd, tapi super duper nampak baik di mata kita, even mulut macam puaka, tapi hati baik. jangan mulut sopan, tapi jenis berdendam. NO LARRRHHH, damn much betullah  spesies manusia macam nie.So far, kawankawan aku jenis mulut macam PUAKA, tapi hati BAIK sangat. sebab mulut jer lah macam puaka kan kan kan kan.

    KAMI, mereka sangat baik even orang lain nak cakap KAMI OVER!!!!. bhahahahahah

    itulah antara tips kebahagian yang aku reka sendiri melalui pandapat aku, TAPI kita harus ingat, macam mana nak bahagia sekalimana pon, kita harus ingat ALLAH, IBUBAPA, and berbuat baik sesama manusia.
     
nota kaki: tak perlulah kita berdendam bila kawan kita nasihatkan kita, maybe kita jenis sukar nak terima nasihat orang, tapi jangan berlagak yang diri kita perfect. kawan kawan aku memang suka nasihatkan aku, sampai ada masa, kita orang akan kumpul ramairamai and cakap apa yang berlaku and mintak nasihat. sweetkan aku dengan kawankawan aku,...

No comments:

Post a Comment